3:e advent, 3:e inlägget, 3:e kaffekoppen, nu kör jag!

Hej hej, hemskt mycket hej!

Jag är ledsen för den sena uppdateringen! Det är mycket att stå i nu när vi närmar oss tid för ägghalvor & skinkmackor. Jag vill iaf glatt meddela att det går väldigt bra för oss snickarpojkar på Lindhov Bygg AB!
Ingen har skurit sig i tummen, fått en bunt plankor i huvudet eller trampat på några spikar, väldans bra!

Projektet jag är på verkar också gå enligt planerna. Trappan är på plats, trummor & ljudväggar börjar komma upp & det återstår snart mest målning & panelspikning. Jag ska försöka få ihop ett gäng bilder så ni får en överblick om vad vi egentligen pysslar med.
Jag kan också avslöja att Klas "Robinson" Gunnarsson har sagt upp sig, väldigt väldigt tråkigt!
Men, vi ska inte hänga läpp! Han kommer nog tillbaka inom en snar eller avlägsen framtid.

Det går mindre bra för min lilla snickomobil. Den är lite trött, så trött att jag har varit utan den i snart 5 dagar.
Volkswagen ringde & meddelade med tungt hjärta att kopplingen, oljetrågspackningen & grenröret behöver lite kärlek & att Lindhov´s kassa då blir av med ca 30.000kr. Det går ju bra för oss, så det gör ingenting. Pengar ska rulla, precis som våra bilar.

Så var det dags för dagens tips, kära läsare!
Den kostar ca 2500kr, tar inte allt för stor plats i förrådet & hjälper dig framför allt att slippa fråga din älskling om tavlan hänger rakt, eller om köksstommen verkligen inte är helt sne & feltillverkade av IKEA & att det inte alls är ditt fel. Vi pratar om Dewalt "Ögondödaren" DW088K
...
jag har en själv och den är helt underbar



Det var allt för idag! Ha en fin söndag nu, så hörs vi snart igen!



Kommentarer
Postat av: irene weidegård

Vad bra du skriver Gustaf!Grattis på namnsdagen Alexander!Kram från Mamma

2011-12-12 @ 19:27:07
Postat av: Gustaf

Tack snälla mamma! Kram kram

2011-12-26 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0