Lindhov Bygg AB - Unrated

God eftermiddag kära läsare!

Jag har bestämt mig för att dela med mig av livet som snickare på Lindhov Bygg AB.
Snickarpojkarna.blogg.se har tidigare funnits, men har då handlat om livet som bastusnickare ihop med Henrik Trysberg på Norrlandskaggen i norra delarna av landet, närmare bestämt Åsele.
Det verkade vara uppskattat att läsa om de soliga, men även de molniga dagarna vi hade, så jag ska göra mitt yttersta för att fylla inläggen med smarrig läsning om det nya gänget jag har arbetat med i snart 3 år.

Det blir skriverier om allt mellan himmel & jord! Tex. recept på våra smarriga matlådor som ständigt doftar i våran nyupprättade fästning ute på soliga Ekerö, hur du undviker kaos när du väl bestämt dig för att renovera ditt kök,
eller vilka verktyg som är hetast på marknaden & som du bara måste ha hemma i förrådet!

Nu ska jag röra ihop en Flygande Jacob åt mig & min kära, så jag tackar för mig så länge!

Trevlig läsning! / Gustaf Eriksson - Fordons/IT-ansvarig, Lindhov Bygg AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0